ShoutBox για να τα λέμε...


Free shoutbox @ ShoutMix
Free Graphics

Welcome Peoples!!!...

Καλώς ήρθατε στο φτωχικό μου!!!... Με μια γρήγορη περίληψη σύντομα εδώ θα μπορείτε να βρείτε ότι θέλετε να δείτε!... Και όταν λέω οτιδήποτε, εννοώ οτιδήποτε!... Θα ασχολιθώ με διάφορα θέματα εδώ και ίσως γράψω και τίποτα προσωπικές σκέψεις... Πάντως είστε ευπρόσδεκτοί να δείτε και να σχολιάσετε ότι θέλετε!... Good Cyber Surfing Guys!... :D

Κυριακή 18 Μαρτίου 2007

Και πάλι πίσω...

Πάει και το τριήμερο... Άντε πάλι σπίτι... Τι καλά να μην τελείωνε... :(
Θα μου πείτε γιατί... Αλλά άμα είσαι όλη μέρα αγαλιά με τον άνθρωπο που σε κάνει ευτυχισμένο, θες να τελειώσει?... Έμ δεν θες...
Τες πα... Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας...

Δύσκολη βδομάδα ξεκινάει από αύριο...

Πρίν πάω να αράξω λέω να ασχολιθώ με ένα θεματάκι επίκαιρο... :)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και για οσους αναρωτιουντε...εγω τον κανω ευτυχισμενο...:):):)

Και πιο πολυ με κανει αυτος...

Εχει υπομονη μαζι μου...με νιαζεται...με φροντιζει...με κοιταζει μες τα ματια...

Με λιγα λογια, εχω εναν καλο ανθρωπο διπλα μου...και οσοι τον ξερουν ,ξερουν οτι εχουν εναν καλο φιλο...

Καλο ξεκινημα αγαπη μου...!
φιλακια απο μενα!!
Το μικρο σου!:)
Και εσεις οι υπολλοιποι...φρονιμα..χιχι!!

Kabamaru Igano είπε...

Τώρα τι να πεί κανείς?... Μπορεί να πεί κανείς κάτι?...

Αχ... That's my baby! :)

Τώρα για το πιοί να κάτσουν φρόνιμα είναι λίγο σχετικό αυτό γιατι το blog θέλει και διαφήμιση ρε μωρό... ;)

Powered By Blogger